בית המועצה
    רכש ולוגיסטיקה
    דלג על רכש ולוגיסטיקה

    רכש ולוגיסטיקה

    מנהל: אלון טל

    מזכירה: אתי הרוש

    טלפון: 04-6520700/3

    פקס: 04-6528791

    צור קשר רכש ולוגיסטיקה: לחץ כאן

    שעות פעילות: 8:00-16:00

    רכש, מלאי, תקשורת ולוגיסטיקה

    המחלקה אחראית על תכנון, ארגון וביצוע של תהליכי רכישה, אספקת טובין, סלולר, לוגיסטיקה ושירותים נוספים למחלקות המועצה ולמוסדותיה השונים.

    • התאמת שיטת העבודה לתקנות משרד הפנים המחייבות את הרשויות.
    • הפעלת מערכת ניהול רכש ממוחשבת.
    • ביצוע הזמנות טובין ושירותים על פי הזמנות על פי הנהלים המחייבים, ומעקב אחריהם.
    • תקשורת קווית/ סלולרית - מתן פתרונות מיידים לשימוש בטלפונים ניידים.
    • ריכוז עבודתה של ועדת רכש ובלאי.
    • הכנת תוכנית רכש שנתית.
    • הכנת מכרזים תקופתיים עם ספקים לצורך התקשרויות ארוכות טווח.
    עבור לתוכן העמוד