מוקד המועצה - 04-6520100 פעיל 24/7 לשירות התושבות והתושבים.
מטפל בקבלת פניות מהציבור 24 שעות ביממה, בכל ימות השנה, בנושאים שונים: תברואה, איכות הסביבה, אחזקה, הנדסה, תאורה, חינוך, הסעות, מידע לתושב, פרסומים ואינפורמציה כללית, ביטחון ועוד.
הפניות מועברות לטיפול הגורם הרלוונטי במועצה, כולל מפגעים בשטחים הפתוחים וביישובי המועצה, תקלות מים וביוב, בעיות בטיחות שונות, בעלי חיים, השירות הווטרינרי ועוד.

שירות חדש! מהיום אנחנו זמינים גם באמצעות הוואטסאפ. ניתן לפתוח קריאה במוקד במספר – 054-8344278

פרטי הפנייה

פרטי הפונה

 

להלן פרטי פנייה בנושאים שאינם בסמכותה של המועצה;

  • קרן קיימת לישראל (קק"ל) – 1-800-250-250 פניות בנושאי פסולת, מפגעים ונזקים בשטחי קק"ל.
  • המשרד להגנת הסביבה – 6911* פניות בנוגע למפגעי זיהום אוויר, שריפות פסולת, פגרים, שפכים, חומרים מסוכנים וזיהום קרקע.
  • רשות הטבע והגנים (רט"ג) – 3639* (שלוחת מוקד חירום) פניות בנוגע לחזירי בר, השתולות כלי רכב, פגיעה בטבע ונושאי אכיפה אחרים, בשטחים המוגדרים כשמורות טבע.
  • נתיבי ישראל (נת"י) – 2120* פניות בנושאי לכלוך ופסולת בכבישים ובצידי הדרכים, מפגעי בטיחות ובעיות ברמזורים.
  • משטרת ישראל – 100 פניות בנושאי ילדים מקבצי נדבות בצמתים, עבירות נהגים וכלי רכב וכל הפרת חוק אחרת.